poniedziałek, 18 marca 2013

..:: So spiky ::..

Hej, dziś mam dla Was coś zupełnie nowego. Otóż od dziś możliwy jest zakup kolczastej bransoletki. Dostępne w kolorze srebrnym lub złotym (jak ktoś chce, to mogę pomieszać kolory, tzn. w jednej bransoletce kolce i srebrne, i złote). Bransoletki są na gumkę, więc same dopasowują się do nadgarstka.
Ja już mam swoje i Ty?
---------------------------------------------------
Hi, today sth totally new. Now U can order spiky bracelets. Available colours: gold or silver. (If U want I can mix those colours, I mean I can make one bracelet with both colours). Bracelets are elastic, so they fit to every wrist.
I have my own spiky bracelets and how about U?





Cena bransoletki 8 zł + koszt wysyłki. / price: 3 USD/ 2 EUR / 1,8 GBP + postage


Pytania i zamówienia: / Questions and orders:
 polainwonderland@gmail.com
Enjoy ♥  


2 komentarze:

  1. Hej, mam pytanie. Koszulki malujesz ręcznie? Jeśli tak to jakie farbki polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, koszulki maluję ręcznie. Do tej pory miałam okazję używać 3 różnych rodzai farbek, jednak najbardziej do gustu przypadły mi docrafts artiste.

      Usuń