sobota, 2 marca 2013

..:: Happy 18th birthday ::..

Hej, dziś pokażę Wam koszulkę, którą wykonałam na 18 urodziny mojej siostry ciotecznej. Przed zabraniem się do malowania przejrzałam Internet w poszukiwaniu jakiś 18-stkowych inspiracji. Z przykrością muszę stwierdzić, że niewiele rzeczy godnych uwagi znalazłam :( Z góry odrzuciłam jakieś zboczone zabawki i inne. Szukałam czegoś grzecznego, ale też osobistego. Stąd imię solenizantki w wierszyku na koszulce. Zanim przejdę dalej, pokażę Wam ostateczny efekt mojej pracy.
-----------------------------------------------
Hi, today I'm gonna show U a new t-shirt, which I did 4 my cousin for her 18th birthday. Just before I started painting, I was looking for some inspiration on the Internet. Unfortunately, it was very hard 2 find sth interesting. I was looking 4 sth nice and maybe a little personal (U can find my cousin's name below the mouse). That's how my final work looks (t-shirt for 18th birthday):




Wracając do tych inspiracji... mówiłam, że niewiele ciekawych rzeczy znalazłam. Skłamałabym, gdybym powiedziała, że nic nie znalazłam. Wrzucam kilka "pikczersów" znalezionych na różnych str. internetowych, które skradły moje serce i idealnie nadawałby się na 18-stkową koszulkę.
----------------------------------------------
Talking about inspirations.... I found few things which I really liked. Unfortunately, I think they weren't suitable for my cousin. But I still think they can be a good idea for 18th birthday t-shirt. So here we go:

     

Jeśli chodzi o teksty na zamieszczonych obrazkach, to uważam, że trzeba mieć dość specyficzny humor, by się spodobały. Ja osobiście jestem na TAK. Wyszłaby z tego taka koszulka z humorem  :) 

Do wykonywania wzorów używam farbek akrylowych. / I use acrilic paint.

Pytania i zamówienia:Questions and orders:
 polainwonderland@gmail.com
Enjoy ♥  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz